Aan alle lezers van mijn blog.
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn beschrijvingen van alles wat ik hier plaats.
Wil je iets weten vraag het gerust.
Zo mogelijk kom ik hier dagelijks om eventuele berichtjes te lezen.
Veel plezier op deze site.

Layouts

Pagina's

donderdag 5 december 2013

Vogel kaarten




Deze kaart is leuk als verhuis kaart.

Ik heb een aquarel kaartje genomen van 8 x 8 cm en hier heb ik de tekst en vogel met nest op gestempeld.
De stempelafdruk is ingekleurd met een water penseel en aquarel wax krijtjes van het merk Reeves (is een goed betaalbaar merk).
Ook de achtergrond heb ik met deze krijtjes en een waterpenseel ingekleurd.
Het ingekleurde kaartje is op zwart papier van 8,5 x 8,5 gemat.
Dit is weer geplakt op een design papier van 12 x 12 cm wat gemat is op zwart papier van 12,5 x 12,5 cm.
Het geheel is op een dubbele roze kaart geplakt.


Ook dit is een leuke verhuis kaart of een verjaardags kaart.

De basis kaart is een witte dubbele kaart van 10,5 x 14,5 cm.
Hierop is een zwart papier geplakt van 10 x 14 cm.
Het vogeltje is gestempeld op aquarel papier van 4,5 x 4,5 cm.
En is gemat op een zwart papiertje van 5 x 5 cm.
Let op dit deel wordt met foamtape op de kaart geplakt.
De vogelhuisjes zijn ook op aquarel papier gestempeld en dit is 9,5 x 5 cm.
Kleur de stempel afdrukjes in met een water penseel en aquarel  wax krijtjes.
Plak alle delen op de basis kaart.

Veel plezier weer.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline, je moet de header opslaan als doen en dan kan je kiezen waar je hem weg kan zetten om hem dan gemakkelijker terug te vinden. Zelf zet ik alles wat ik opsla in mijn download mapn op mijn computer. Je kan natuurlijk ook eerst even een nieuwe map maken en hem daarin opslaan. Dus altijd helemaal bovenaan even kijken waar hij naartoe wordt gezet. Ik hoop dat je het begrijpt, anders mail je mij maar even dan zal ik het je nog wel eens uitleggen.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi-hoi Jacqueline,
    Ben nu je volger , je hebt een mooie kleur blog en leuk die vogel kaarten.
    Groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen