Aan alle lezers van mijn blog.
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn beschrijvingen van alles wat ik hier plaats.
Wil je iets weten vraag het gerust.
Zo mogelijk kom ik hier dagelijks om eventuele berichtjes te lezen.
Veel plezier op deze site.

Layouts

Pagina's

woensdag 22 april 2015

Mail Art

Mijn inzending voor de Stampinback challenge voor de maand april met als thema Art.

De materialen die ik gebruikt heb zijn:

SB kaart 10,5 x 9 cm
Zwart papier 11 x 9,5 cm
Dubbele licht blauwe kaart 13,5 x 13,5
Stazon Jet black
Distress inktpad tumbled glass
Distress markers, tea dye, crushed olive, peeled paint, spun sugar en worn lipstick.
Stempels:
Post Card stempel van de sheet 138A postcard
2 los geknipte poststempels van het stamp sheetje
Flower Dodwood Blossom van I brake for stamps
en de tekst Mail art van de sb kit 151 Lets Party

Stempel met stazon jet black de postcard stempel, plak een stukje maskertape over de tekst op de stempel zodat deze niet beïnkt wordt en haal het eraf voor je de stempel afdrukt, stempel dan de poststempels, de bloemen en de tekst.

Plak maskertape rond het postzegel vakje en stempel daar nog 1 bloem in.

Spons met tumbled glass de achtergrond.

Kleur met de markers de bloemen en de letters mail art in.

Mat het kaartje op het zwarte papier en plak het geheel op de licht blauwe kaart.





Ik wens jullie weer veel plezier.

1 opmerking: