Aan alle lezers van mijn blog.
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn beschrijvingen van alles wat ik hier plaats.
Wil je iets weten vraag het gerust.
Zo mogelijk kom ik hier dagelijks om eventuele berichtjes te lezen.
Veel plezier op deze site.

Layouts

Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Een paar boekenleggers.

De boekenleggers komen ook weer van een workshop bij Stampinback http://stampinbackart.blogspot.nl/.

Dit is de boekenlegger die ik tijdens de workshop heb gemaakt.
(De achterkant van de boekenlegger is afgewerkt met scrappapier.)
De afbeeldingen zijn gestempeld op stampinback papier (dit is een glanskarton) met stazoninkt (watervast).
Als eerste wordt de onderste bloem gestempeld, maak nu met behulp van maskertape een masker en plak deze over de bloem.
Stempel nu de middelste bloem, verplaats het masker naar deze bloem en stempelde bloem nogmaals.
Kleur de bloemen en de blaadjes met Distress markers (mag ook van een ander merk zijn als het maar op waterbasis is) in de kleuren van het scrappapier dat op de achterkant komt.
Kleur nu de achtergrond met de Distressinktpad en een sponsje, gebruik eventueel het masker om te voorkomen dat je over de bloemen sponst.
Ik heb gebruik gemaakt van groen en bruin maar de kleur keuze is aan jou.
Stempel de tekst (dit is gedaan met de poststempel) in dezelfde kleur als de ondergrond, de bolletjes zijn gemaakt met een gaatjes sjabloon, aan de onderkant heb ik de bolletjes gemaakt met weer een ander gaatjes sjabloon.
Plak nu het scrappapier aan de achterkant van de boekenlegger pons de hoeken met een afrondpons en kleur de zijkant met een donkere inkt.
Ik ben thuis natuurlijk ook aan de slag gegaan en dit is het resultaat.




Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Liefs Jacqueline

2 opmerkingen: