Aan alle lezers van mijn blog.
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn beschrijvingen van alles wat ik hier plaats.
Wil je iets weten vraag het gerust.
Zo mogelijk kom ik hier dagelijks om eventuele berichtjes te lezen.
Veel plezier op deze site.

Layouts

Pagina's

zondag 15 maart 2015

Inspire us

Stampinback challenge maart

Hallo hier weer een challenge kaart voor de stampinback challenge.
Het thema is deze maand "tekst in de hoofdrol".

Ik ben begonnen met een kaart van 13,5 x 9,5 cm (stampinback karton).
Eerst heb ik de achtergrond gestempeld met de boomschors stempel en stazon inkt "dove grey", deze stempel is te smal maar heb hem 2x naast elkaar gestempeld.
Hierna heb ik de tekst en de vogeltjes afgedrukt met zwarte stazon.
De linker stempel heb ik gemaskerd en daarna de achtergrond ingekleurd met distressinkt in de kleuren antiek linnen en brushed corduroy.
Tenslotte de kaart gemat op een zwarte kaart.



Veel plezier maar weer en tot een volgende keer.

Ik vind het leuk om te horen wat jij van de kaart vindt.

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen